Nulägesrapport #2

0kommentarer

Hejs på er,
 
Uppdateringen här är ju inte den mest frekventa som ni kanske upptäckt. Hur som helst så jobbar jag faktiskt nu mer, åtminstone maj ut. Planterar blommor, krattar kvistar och så där åt kyrkan. Sen jobbar jag helger åt tidningen och försöker hinna med att skriva en himla bok där emellan. Ibland undrar jag vad jag gett mig själv in på.
 
I morgon ska jag åka på folkmusikläger till Rättvik. Jag och fiolen min, och sjuttioelva småbarn. Och Anna förstås, henne glömmer jag inte. Det blir skoj. 
 
 
Lite bilder från senaste tiden
 
Valborg med fantastiska människor
 
Ännu en musikal har blivit slutförd också
 
For till Norge och hälsade på Robert och hittade en Motorcykelren 
 
En tur med galten, tolkningsfrihet råder
 
20-års kalas
 
Galamiddag
 
Och ett gulligt Bä

Kommentera

Publiceras ej