Nulägesrapport

0kommentarer

Ni vet när man bara sitter av dagarna och inte gör mycket mer än så, det är ungefär det jag gör nu.
MEN märkväl, idag har jag gjort mer än igår. Mhm mhm. Jag har till exempel tagit en promenad (wohooo!), bakat muffins (nom nom), duschat (välbehövligt) och betat av några affärsplaner från högen (gött). Jag är nämligen en av jurymedlemmarna i årets UF-tävlingar lokalt i år, och det känns ju bara skumt, och roligt. Var ju för tusan bara ett år sen det var vår affärsplan som blev bedömd. Men ändå, ett år sen... Vart tar tiden vägen? 
 
Annars har jag börjat skriva på min bok (hur låter inte det va? "min bok"). Målet med fortsättningskursen är ju som bekant att skriva ett manus, till en bok. Antingen en diktsamling, novellsamling eller roman. Sjukt. Det är jag och ett gäng medelålderstanter som läser kursen, kan hända ett par till i min ålder men inte fler. Skoj det med. 
 
Nu ska jag fortsätta vänta på min karl som arbetat hela dagen lång, till skillnad mot vissa andra. He he. MEN jag jobbade faktiskt i helgen. Punkt. 

Kommentera

Publiceras ej