Måndag tisdag onsdag torsdag

0kommentarer

Idag tog jag med pärlan på besiktning och tro det eller ej, hon passerade! (När den sköter sig är det en hon, när den inte gör det är det en han.) Så nu sitter jag i soffan och njuter med tända ljus medan karln ger henne extraljus, ojojoj vilken grej. 
 
Har förövrigt börjat förbereda mig på fortsättningskursen, Kreativt skrivande 2. Efter många om och men kom jag in till slut, lyckan är fullbordad. Införskaffade en ny kalender och skrivbok idag så nu ska det bli åka av, den här terminen ska det skrivas bok. Satte för övrigt nästan i halsen när jag insåg att det var det som skulle göras. 
 
Annars knallar det på, jag var på äventyr till Mora/Rättvik i måndags, hade sjukdag i tisdags och 20-årskalas i går, när 10 personer trängdes kring vårt 6-mannabord och 5 stycken i soffan var det fullt. 
 
 
En bild från äventyret i måndags, vi hamnade i en keramikbutik som kändes som ett spökhus. 

Kommentera

Publiceras ej