Förhoppningar och mål

0kommentarer

I december 2011 skrev jag ner några saker jag såg framemot och några mål jag hade till 2012, tänkte ta en kik på dem få se hur det gick. Så här såg det ut:
 
Jag ser framemot:
* Studenten, fy fasiken så skönt det ska bli - Studenten, ja den tog jag ju! Gud vilken bra grej.
* Flytta in i lägenhet med Johan - Nej, det satte jag stopp för ungefär en månad innan vi skulle flytta in, det jobbigaste jag någonsin gjort. Men, jag flyttade in med Tobias istället och oj vad glad jag är för det!
* Se vad som händer när det är dags för jordens undergång, jag kan inte riktigt hjälpa att jag tycker det ska bli spännande att se om det händer något överhuvudtaget - Jordens undergång, hände inte så mycket där nej.

Mina mål 2012 är att:
* Bestämma mig för vad jag ska göra efter studenten - Ja men det kan man väl säga att jag gjorde, det blev en distanskurs, lite jobb och massa musik till slut, alldeles lagom.
* Följa mitt hjärta oavsett vad andra tycker och säger - Det tycker jag nog att jag gjort, har tagit massa beslut och vågat saker jag aldrig gjort förut, men självklart kan jag bli bättre.
* Ha roligt - Jaaa, det har jag verkligen haft, har aldrig haft så roligt som det här året!
* Bli bättre på att ta tag i saker i tid - ....det kommer nog aldrig att inträffa är jag rädd.
 
Inför 2013 då, ett helt nytt år som är så sjukt öppet och oförutsägbart, kommer bli grymt spännande. Men så här tänker jag lite grann i alla fall:
 
Jag ser framemot:
* Musikalen med Kulturskolan, kommer bli grymt
* Fortsätta bo i lägenhet och vara sambo, fantastisk grej
* Att fylla 20, det måste man få se framemot
 
Mina mål 2012 är att:
* Välja ett program på högskolan/universitetet till hösten 2013
* Följa mitt hjärta oavsett vad andra tycker och säger
* Ha roligt
* Vara ärlig mot mig själv och andra
* Utvecklas inom skrivandet
* Resa, någonstans, någon gång
 
Ja, så ser det ut, några nya grejer, några som får följa med sen förra året.
Så, 2013, nu kör vi!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej