En uppdatering

0kommentarer

Men, hej. Den här veckan kan vara den mest ineffektiva veckan i hela mitt liv. Kan mycket troligt vara så. Varje morgon (eller morgon, pfft, vem försöker jag lura, halv elva har vi vaknat, som tidigast, det säger jag er) frågat oss själva "vad ska vi göra idag?", tittat på varandra, suckat och nästan sagt i kör "jag veeeet iiiiinteeee" och sen har det inte blivit mycket mer än så under dagen. På kvällen har vi lagt oss, utmattade av frustration och bara suckat. Fantastiska dagar. I helgen ska jag åtminstone jobba och i morgon blev jag lovad en hektisk dag, det är ju trevligt. 
 
Nu sitter jag i soffan, läser personpresentationer från kursen (herre vilket lustigt folk det finns, och vilka namn!) och funderar över kvällens matval, ständigt denna matfråga. Men lax vore nog en bra grej. Annars tänker jag tillbringa kvällen framför teven och lägga mig relativt tidigt eftersom morgondagen som sagt utlovar hektiskhet. Ja, så blir det.
 
Ha det göttttt

Kommentera

Publiceras ej