Morgonredovisning

0kommentarer

Haallå,
 
Sitter i soffan med en kopp te (som för övrigt blivit kallt eftersom jag glömmer bort att dricka), har katten i knät och en aning huvudvärk. Vaknade för drygt en timme sen och chockade min mor med att vara uppe så tidigt, vad ska man säga, jag la mig 20 i 10 i går. Till mitt försvar vaknade jag igår till att kvistarna i taket på lillstugan inte var stilla, stigen till dasset var fruktansvärt krokig och hela världen tycktes allmänt sned. Sen blev jag medveten om att jag skulle vara bröllopsfotograf fem timmar senare, svirade om till mjukisbyxor o skjorta, hämtade bilen, städade ihop don och for hem. Tillbringade så hela dagen på bröllop igår och hade behövt sånna där pinnar att hålla upp ögonen med när jag åkte hem, stupade så i säng och plötsligt var det söndag.
 
Idag planerar jag att skriva en text till kursen och sen åka till den där karln som trots det grå vädret alltid gör dagarna ljusare. 
 
Ha det fint

Kommentera

Publiceras ej