Lyxlivet

0kommentarer

Honeeeey, I'm hoooooome, typ. Sitter här vid karlns dator (he he) och gör allt jag inte borde. Har förvisso inte så himlans mycket annat att göra så jag tror jag kan få förlåtelse.
 
Började dagen med långfrukost och fortsatte med att transponera jullåtar på mitt papperspiano i morgonsolen, vilket lyxliv. Det enda kravet jag har i dag är att ta mig till Malungshem och tala om att jag flyttat in, vilket kan vara nog så mycket, lär ju nu när aset stannat. My god.
 
Men hörni, det här att bo i egen lägenhet, vilken grej! Jag strosar runt här, torkar damm, lagar mat och bäddar sängen som en annan hemmafru, och trivs med det! Det kunde jag aldrig ana. I går gjorde jag till och med en matlista för veckan...okej det var nästan pinsamt. Drömde i natt att jag blev hånad för det. MEN det är förjävla praktiskt.
 
Nä, nu ska jag försöka ta tag i lite responsarbete. Skoj.
 

Kommentera

Publiceras ej