dilemmat, the update

0kommentarer

Jag tänkte uppdatera er om dilemmat, de ringde från vårdcentralen typ två minuter efter jag skrivit klart så jag gjorde aldrig på mig. Hur som helst så fick jag komma dit senare på dagen och fick vänta på herr doktorn i en jävla halvtimme. Nåväl, han hämtade sin 10'000 kronors lampa, kikade på märket och tyckte det såg ut som en liten blödning. Så jag blev hemskickad och skulle vänta ett par veckor få se vad som hände. Ahapp. I fredags (det var på torsdan jag var till doktorn) när vi borstade tänderna kikade Tobias på märket och sa, men är det inte en finne? Ja det känns ju som en sa jag, började klämma och ja, visst var det väl så. En jävla finne som slagit rot precis på ett födelsemärke. Jag vet inte vad som är värst, att jag gick till doktorn för en finne eller att doktorn trodde det var en blödning.

Kommentera

Publiceras ej