En till lista

0kommentarer

 

10 saker jag tycker om:
Mina goa klasskompisar
Att cykla genom byn sena sommarkvällar
Känna doften av hägg som slagit ut på våren
En välanvänd kalender fullproppad av massa skoj
Att sitta och prata i flera timmar med människor på fest
Att se de finfina betygen uppradade på papper
Nytvättat och fönat hår
Kakao
Doftljus
Att ströva omkring i skogen med kameran

9 saker jag tycker mindre om:
Spindlar
Nervositet
Otäcka motorcykelknuttar
Irritation
Att bita i garn
När saker inte blir som jag tänkt
Myggor
Cigaretter och dess rök
Att bli tillrättasagd

8 bloggar jag läser:
Nevnarien.se
Florasblogg.se
Elaineeksvard.se
Rodeo.net/niotillfem
Onekligen.blogspot.com
Risha.blogg.se
Caryw.blogg.se
Kaptenboelja.blogg.se

7 saker jag vill göra i framtiden:
Skriva en bok
Resa jorden runt
Föreläsa om något skoj för massa folk
Driva en egen tidning
Bo och plugga/arbeta i Paris
Förändra någons liv
Bli en människa som folk ser upp till

6 råsnygga män/killar:
Jude Law
Gerard Butler
Hugh Jackman
Ryan Gosling
Channing Tatum
Liam Hemsworth

5 saker jag är rädd för:
Spindlar
Att såra någon
Att se någon nära dö
Att inte få göra det jag vill
Arga människor

4 ord som beskriver mig:
Idérik
Seg
Ambitiös
Lugn

3 saker jag ser fram emot:
Studenten
Högskolan/Universitetet
Sommaren

2 böcker jag tycker om:
Boktjuven av Markus Zusak
Norwegian Wood av Haruki Murakami

1 bra låt:
LouLou Lamottes version av Love me still

Kommentera

Publiceras ej