En lista

0kommentarer

10 FAVORITER
Färg: Militärgrön och vitt
Mat: Tacos och lax,
Band: Ååå jag är så dålig på band, helt hopplös. Lyssnar på en massa olika men har ingen aning om vad de heter. Sen byter jag rätt ofta och har väl ingen storfavorit.
Film: The ugly truth och draktränaren, tror jag
Bok: En flicka som kallas Alice, Boktjuven, Sanningens ögonblick, pfft, ja inte vet jag, kan inte välja bara en.
Sport: Ingen egentligen, fast karlar som boxas på film är ju bra nice.
Årstid: Hösten
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklaaaaaaad
Tid på dygnet: Alldeles innan läggdags när man är så trött så trött så trött och man bara ryser i hela kroppen när man kryper ner i sängen.

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Stressat ostressad
Smak: Vadå, som jag känner i munnen nu? Ingen höjdare va.
Kläder: Marinblå converse, blåa jeans, vit-och blårandig t-shirt och vit kofta, fantastiskt blåvitt är det. 
Bakgrund: Nothing's real but love - Rebecca Fergusson 
Nagellack: Inget alls
Tid: 13:49
Omgivning: Ett stökigt UF-rum
Irritationsobjekt: Det faktum att jag inte alls gör det jag borde eftersom jag vet att jag har hela helgen på mig

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Jaa då
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Nej

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Pah, katten?
Du tycker om: Johan, Mamma, mina morföräldrar
Du inte gillar: Just nu ogillar jag ingen, möjligtvis mig själv

2 VAL

Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Höst

1 ÖNSKAN:
Att det vore den 8 juni och vi fick skråla för allt vi är värda: "Sjung om studentens lyckliga dar..."!

Kommentera

Publiceras ej