Örebro i några dagar

0kommentarer

Go' kväll vänner, här halvsitter jag i sängen med resväskan vid fötterna och funderar över vad som komma skall. I morgon drar jag nämligen till Örebro (Klicka så finns en liten artikel om eventet) för att hänga med Sveriges elit av unga entreprenörer i några dagar. Coolt. Det slog mig även här idag att det är ju jag som representerar Sveriges bästa UF-skola, och det är ju, gött? Känn ingen press Theres. Som stöd har jag dock plockat fram företagsskjortan som ska få finnas med på ett hörn, naturligtvis. 

Nu ska jag fortsätta mysa med resväskan och en tekopp jag nyligen hämtat, har hittat ett nytt favorit-te nämligen: Friggs Vanilla Rhubarb, såååå gott! 

Nej, vi hörs väl säkert i morgon bitti innan jag tar min nya pärla och drar till Borlänge. Sov gott vänner

Kommentera

Publiceras ej