So let's start living

1kommentarer

Om ett år eller två ska jag flytta till Paris, knata runt i parker och hänga på min balkong med utsikt över stan.
När det regnar ska jag sitta inne hela dagarna långa med en kopp te och skriva brev till dem där hemma.
När jag kommer hem från Paris ska jag skaffa ett inspirerande kontor, starta en tidning, åka världens runt och dokumentera den.
När jag tjänat ihop tillräckligt många kronor ska jag bygga ett mysigt hus där jag ska bo med min katt och en fin karl som står ut med mig.
I huset ska det finnas ett mysigt kök och en stor bokhylla med en stege. 
Sen lär jag väl säkert ska ha ett par ungar och så ska jag bli en duktig amatörfotograf.
Resten av livet ska jag spela piano, resa jorden runt och njuta av sådant som gör mig glad. 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Alexandra

09 Jul 2012 22:47

Låter som en alldeles utmärkt plan! :)

Kommentera

Publiceras ej