Saker som gör mitt hjärta glatt idag

0kommentarer

Innan jag åkte från redaktionen idag läste jag igenom tidningen och hittade en massa saker som gjorde mig så glad. Ett riktigt bra nummer var det idag. Tänkte dela med mig av de tre bästa jag hittade.
 
1. Fridah Jönnsons krönika "Jag är sämst på poesi"
2. Per Bjurmans krönika: "Mycket tok på TV"
3. Artikeln där de listar Dalarnas sju underverk
 
Krönikorna tycker jag var så himla bra, roliga och klockrena helt enkelt. Artikeln då, jo när det listas grejer som har med Dalarna att göra, ja då får jag ett litet rus i hjärtat. Jag tycker det är jätteskoj helt enkelt och det här tycker jag var ännu roligare eftersom jag till och med sett ettan på listan. Riktigt festligt. 
 
Något annat som gör mitt hjärta glatt idag är att solen faktiskt lyser, det är helg, jag har bara två veckor kvar på jobbet och så får jag besök inom en snar framtid. Hoho, som jag längtat efter det!
 
Nu ska jag bege mig ut i solen med en god bok. 
 
Ha det gott

Kommentera

Publiceras ej