onsdagsdravel

0kommentarer

Sitter med min förkylning och ruvar i soffan. Har precis sett andra Sex and the city filmen och vill bara dra iväg direkt, utan att blinka. Men så funderar man lite och så inser man att nä, inte nu. Inte än. Har en massa funderingar  som kräver luft också, men jag vet liksom inte riktigt hur de ska präntas ner för att det inte ska bli kattbajs av alltihop. Lite ironiskt är det. Jag ska läsa kreativt skrivande till hösten men har ingen jävla aning om hur jag ska uttrycka tankarna i huvvet mitt. Är rädd att det ska bli som en text jag läste till engelskan i våras, det var en text som symboliserade modernismen och där fanns inte en enda punkt. Inte en enda. Sinnessjukt jobbigt att läsa. Hur som helst så vet jag inte riktigt hur tankarna ska ta form, skulle behöva stänga in mig någonstans och spotta ut dem helt enkelt. Kanske kommer de ut i höst i form av någon annans tankar, jag har en rätt bra idé om hur. 

Kommentera

Publiceras ej