Mina önskningar till världen

0kommentarer

Kära 2012, jag har ett par önskningar inför detta år. Detta är ju trots allt ett år som jag och säkerligen många med mig har sett framemot i typ, åratal.

* För det första skulle jag vilja att jag får sjudundrans bra betyg och att jag ser till att jag förtjänar dem. 
* För det andra vill jag att världen ska sluta vara så ondskefull, det är nämligen hemskt otrevligt med alla elaka diktatorer, mördare och ja, allmänt elaka människor.
* För det tredje skulle jag uppskatta om världen kunde göra människor i min närhet friska, det skulle uppskattas enormt mycket faktiskt.
* För det fjärde, se till att människor klagar lite mindre (inklusive mig själv)
* För det femte, jag skulle verkligen bli mycket glad om världen helt enkelt såg till att allt detta slog in.

Kommentera

Publiceras ej