Kit uf

2kommentarer

Vet ni, vi åker till Zürich i mars!! Tjohoooo! Glädjen och lättnaden när vi fick veta det igår var helt sanslös, vi mest skrek och hade gruppkramar. Sen spelade vi in vår första "videonyhet" också. Ta en kik vettja. Ni får ju höra mig prata svenska gubbevars, bara det är en bedrift.



Ja, annars är jag så sjukt nervös inför företagspresentationen. Var det redan igår kväll och kissade 4 gånger på 35 minuter. Det är liksom nu det gäller. Now or never. Aaaaaaaah, så spännande!

Nu måste jag hasta vidare, håll alla tummar och tår ni har nu folks! Detta kommer bli en hårresande historia..


2 kommentarer

Jonna

20 Jan 2012 11:48

Åååh jag dör! Jag ääälskar er !!

Anonym

24 Jan 2012 10:09

-Dom har tex gjort det i rummet brevid!

-..Mmm.. men inte vi..



Hahaha xD Klockrent! Har kollat på det sääkert 20 gånger! Hahaha xD Ni är bäst!



Och btw kul att höra dig prata svenska, lustigt. Första gången! ;) Hehe

Kommentera

Publiceras ej