För drygt ett år sedan

1kommentarer

Jag hittade precis mina mål och förväntningar inför 2011 som jag skrev i januari i fjol, jag hade till och med glömt bort att jag skrev några men så här såg de ut och dem det står Check för har helt enkelt gått i uppfyllelse.

* Fylla arton och ta körkort (jag kan inte riktigt fatta att det är i år som det gäller) Check
* Åka utomlands, helst en tur till Paris, det skulle jag bli väldigt glad över Check
Inte bara till Paris bar det ju av, var även till Polen, Danmark och Norge.
* Klippa håret kort, japp, nu är det offentligt Check
Nog för att det nästan tog hela året, men av åkte det.
* Göra klart mitt rum det får helt enkelt inte ta två år innan det blir färdigt.
* Klara av alla kurser jag läser, med marginal Check
* Inte sluta träna
* Åka på bilsemester med vänner (Hör ni det flickor! Inga ursäkter, i år ska vi iväg)
* Börja trean Check
* Vara glad och lycklig Check

Japp, jag är nöjd. Hoppas årets mål och förväntningar går i uppfyllelse också.

1 kommentarer

Georgia Ghörn

13 Jan 2012 00:36

Bilsemester is da shit! Dra iväg och ha skitkul, det bästa som finns. Jag åkte runt i Tyskland, Frankrike, Danmark, Luxembourg, Belgien i somras - det var awesome med mina kompisar!!! Allt detta på 9 dagar. Inte en stund utan glädje. Alltid kul när man tvingas snacka språk som man inte behärska till fullo. Min franska och tyska är ett skämt när jag försöker prata flytande. Tur att de flesta förstår och gillar att snacka engelska. Men ibland så måste man ju försöka prata franska och tyska fastän man får tunghäfta. Mina favvo minnen är ju alla städer i Tyskland. Hamburg var as fint! Dock fick jag aldrig uppleva Paris, för jag ville verkligen dit. Men vi åkte bara i norra delen (på gränsen till Tyskland), på landsbygden i Frankrike - det var super mysigt. Så PARIS får bli CHECK för min del det här året. Ha det bäst!!!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej