7 månader med min telefon

0kommentarer



I juli var det stor auktion i vår lilla by, jag hittade världens mest långhåriga hund under soffan på ett kalas och när jag var och fikade med mina systrar sprang det runt en liten kattunge i halmen.

Jag läste Norwegian wood, simmade halvsimmet med min far, åt förbaskad god mat och hade mysiga sommarkvällar med Maja. Sen åkte jag och modern till Norge med en sovsäck som tidigare innehållit ett getingbo och strax efter hemkomsten från Norge följde jag med Johan till Polen.

I Polen bodde vi i ett jättemysigt hotellrum, såg på gamla tegelbyggnader, åt gigantiska bullar och ihopplockade luncher. Jag torkade mig för första (och förhoppningsvis sista) gången med rosa, parfymerat toapapper, åt förjävla go glass, köpte världens bästa converse, åt på massa mysiga restauranger och läste ut Fågeln som vrider upp världen. 

Kommentera

Publiceras ej