Something beautiful

0kommentarer

Jag tog faktiskt en promenad som jag sa, sen gjorde jag religion och så tröttnade jag på det så nu gör jag ingenting. Borde nog laga mat eftersom magen börjar kurra. Mamma sa åt mig att göra något med köttfärsen i kylskåpet, så att, vad gör man. Köttfärssås orkar jag inte med, det blir aldrig lika gott när jag gör det som när mamma gör det och då blir man ju bara besviken. Det är ungefär så jag fungerar när det ska lagas mat, jag gör sällan något som andra gör eftersom det mycket sällan blir lika gott så då hittar jag på något själv som jag aldrig smakat förut för då blir det ju automatiskt det godaste jag ätit. Man får inte vara dum heller. 

Nu ska jag hitta på något jag aldrig ätit förut så kan ni kika på dessa bilder från min promenad.

Kommentera

Publiceras ej