En dröm

0kommentarer

Det här med att kunna ta bilen till skolan när man börjar halv 10 - 10 istället för att sätta sig på bussen 10 över sju och komma till skolan onödigt tidigt, det passar mig jefligt bra. Kommer bli skumt att gå upp i vanlig tid sen när esteterna kommer tillbaka från sin APU.

Och på tal om esteterna så drömde jag om dem inatt. Jag drömde att vi skulle få se deras show och rätt som det var blev jag uppslängd på scenen och spelade en fyrhändig låt på pianot med Maja. För så skulle det tydligen vara. Det var hur förvirrande som helst. Alla esteter påstod att jag tränat med dem och visste mycket väl att jag skulle vara med och spela en låt. Men det mindes jag inte. Jag ansträngde mig verkligen för att försöka komma på när jag tränat med dem men det gick inte. Minnet var helt borta och det var så jobbigt! Jag var så frustrerad och höll fullkomligen på att bli tokig men då sa Mats att jag, Maja, Johanna och han skulle åka iväg och äta lunch och prata igenom det. Så det gjorde vi. Men saken var den att Mats hade en stor Coca-Cola flaska fylld med sprit, som alla drack ur, och sen körde vi. Och det var ju inte så jefla nice. Och sen rätt som det var pratade jag över Skype med Johanna hos en gammal barndomsvän och neeej, förvirringen som uppstod vid uppvaknandet var inte av denna värld kan jag tala om. Katastrofen. Mycket glad att jag vaknade dock. 

Kommentera

Publiceras ej