Det här med att parkera bilen i diket

0kommentarer

Jag kom där, glad i hågen och redo för ett pass på gymmet, gjorde mig redo för att angripa svängen och såg till min förtvivlan att det kom en bil. Bilens förare och passagerare hälsade glatt, jag gjorde detsamma, kom lite för nära diket och så shop sa det, så satt jag där, i diket. Och jag kunde inte annat än skratta, sucka och skämmas lite. Och visst är det väl typiskt att den första gången på året som man bestämmer sig för att ha kjol på sig så åker man i diket och ser ut som en äkta tjej tjej med strumpbyxor och allt. Men jag blev grundligt instruerad i hur jag skulle göra för att samarbetet mellan uppdragare och utsatt fjolla i kjol skulle gå så smidigt som möjligt, och visst gick det bra. Så sen satte jag mig i bilen och fortsatte skrattandes tills jag kom till gymmet där jag nog skrattade lite till. 

Tänk att det finns en första gång till allt.

Kommentera

Publiceras ej