High on life

0kommentarer

Det här livet vänner, gud vad fantastiskt det är. Jag kan inte ens förstå hur lyckligt lottad jag är, det är helt otroligt. För nästan två timmar sen nu ringde det en människa som säkerligen fortfarande skrattar åt min hysteriska lycka, en människa som helt klart gjort min dag, min vecka, månad, och framförallt sommar till oförglömmlig. Och inte nog med det här, livet är ju bara så bra ändå. I morgon om 6 veckor tar jag studenten, i början av juni kommer ytterligare en fantastisk sak att inträffa, i höst ska jag (förhoppningsvis) börja läsa en kurs som får det att pirra i magen på mig av förväntan, hela mitt år hittils har varit helt underbart och fullproppat med upplevelser och roliga saker och ja, jag vet helt enkelt inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det var som Johan sa när jag pratade med honom efter det fantastiska samtalet: "Men lugna ner dig kulla", och jag tror jag måste ta och göra det, annars är jag rädd att jag snart får en hjärtattack och det vore fruktansvärt tragiskt. 

Kommentera

Publiceras ej