Temperaturen

0kommentarer

Det är en halv grad varmt nu, 0,4 för att vara exakt. Det är kallt. Men visst är det konstigt hur man av samma temperatur både klär på sig mer och klär av sig beroende på hur det varit de senaste månaderna. Jag tycker det är roligt för när det nu börjar bli lite kallare då klär folket på sig direkt, det åker fram halsdukar, vantar, tjocktröjor och hela rubbet. Men sen i mars när samma temperatur står på termometern, ja då åker jackorna nästan av eftersom det upplevs som varmt efter de senaste månadernas minusgrader. Lite roligt kan jag tycka.

Annars är det fredag och hela världen ler, nej det gör den inte, men det gör jag i alla fall och det får helt enkelt duga så länge. Idag åker jag nämligen till Järna (skräll) och träffar min pojkvän.  Men innan dess ska jag avverka en körlektion, psykologi, UF och religion. Det blir nog bra.

Kommentera

Publiceras ej