Otäcka

0kommentarer

Jaha, gårkvällen blev spännande. Johan gick upp på mitt rum och när han gick in sa han: nej men, har du råttskit på sängen? Jaha tänkte jag, nu djävlas han igen. Så jag gick mot rummet och när jag öppnade dörren fick jag se hur något grått for förbi alldeles innanför tröskeln, tänkte inte så mycket på det men fick sen se råttskiten och lade ihop 1 + 2 och fick lite småpanik. En musdjävel har alltså tagit sig in i mitt rum och upp i min säng och bajsat i den! Gissa om det blev grundlig städning av säng efter den lilla händelsen. Pah. Nu står det två råttfällor på mitt golv, redo att smälla igen när som helst. 

Men nu är det fredag folks! Och den här fredagen tänker jag tillbringa här hemma i min säng ett tag till, ska plugga lite körkortsteori och läsa bloggar. Sen blir det en tv-kväll, jag är en typisk Svensson och tänker därför bänka mig framför Dobidoo, Skavlan och filmen som är därefter. Skrik om ni vill, men jag gillar't. 

I morgon åker jag till Järna och så blir det bio med mina systrar, Bilar 2 i 3D, tuffa grejjer. Och ska jag erkänna så ser jag framemot det.

Kommentera

Publiceras ej