Hungern. Förtvivlan. Missnöjdheten.

1kommentarer

Okej, så jag var till tandläkaren igår. Själva besöket gick smärtfritt men idag är det fan inte smärtfritt. De bytte båge både uppe och nere vilket resulterat i att jag hittils fått i mig ungefär 4 vindruvor (under smärtsam förtäring), en ibumetin och ett par klunkar te till frukost. Så ser ni mig med naveln i ryggraden och håliga kinder senare idag (för det går säkert så fort), bli inte rädda, det är bara tandställningen som dödar mig långsamt. 

Nu har jag delat på vindruvorna, de små på hälften och de stora i fjärdedelar. Uppfiningsrikedomen folks, uppfinningsrikedomen.

Annars då? Har jag något annat att säga än att klaga på min egen smärta? Tveksamt. Möjligtvis andras men vi spar det till en annan dag. Så jag fortsätter helt enkelt på mitt eget liv, mig mig mig. Vi ska ha demokratidag på skolan idag, ni hör ju, demokratidag. Klackarna i taket och klirr i glasen, typ-p-p-p. Sen har jag körlektion och sen tar jag med mig riskkapitalsedlarna till Järna och gör folket där några kronor fattigare, vilket ju inte lär skada. I Järna är folket nämligen antingen täta, religiösa eller lantbrukare. Jag riktar in mig på första kategorin.



En aning missnöjd så här 20 i 7 på morgonen.




1 kommentarer

Alexandra

14 Sep 2011 09:17

Du är i alla fall jättefin i håret! ;)

Kommentera

Publiceras ej