Leveranser, stjärnor som små lampor och virkade strumpor

0kommentarer

"We are happy to note you that we have already shipped out your item of sub-order.. in order...
Hope you receive your item asap." 

Men JAHA! För det var ju inte alls nästan tre veckor sedan jag beställde.

Nej den här dagen blev inte riktigt som planerat, men ack så bra ändå. Har mest umgåtts med min pojkvän, suttit vid flygfältet och lekt i ps och gjort psykologi, åkt buss när det är mörkt och lyssnat på musik av John Powell, cyklat utan lampa och tittat på stjärnorna samtidigt som jag försökte undvika att åka ner i något hål i vägen. 

Nu ska jag göra lite körkortsteori och sedan får det bli sänggång. Det tär på en att vara lycklig.



Annars har jag gått runt i mina finstrumpor med rosetter på idag

Kommentera

Publiceras ej