Datorhelvetet

0kommentarer

Datorn tar död på mig. Jag har seriöst suttit här i 4 och en halv timme nu. Med paus för matlagning och toalettbesök. Jag avundas dem som har annat att göra än att sitta framför datorn hela dagarna, och kom nu inte och säg att jag ska börja spela fotboll, knyppla, rensa garderoben eller rita, för det gör jag bara inte. Jag funderar dock på om jag skulle häva mig ut och gå en vända, men det är ju så obehagligt mörkt och man är ju så duktig på att skrämma upp sig själv då. 

Nej, hur vore det om läslusten kanske kunde komma tillbaka? Den försvann någonstans när körkortsteorin tog ett steg in i mitt liv. Jag har faktiskt inte läst en enda sida sen, ja, augusti säkert vilket ju är en smärre katastrof. 

Nu ska jag skona er från mig och mig själv från datorn. 


Kommentera

Publiceras ej