Choklad, studieresa till Afrika och perception.

1kommentarer

Hemma efter en heldag med UF, nu har jag parkerat mig själv i soffan för att göra psykologi. Bredvid mig har jag även en chokladkartong som jag fick av grannarna igår. Mycket, mycket trevligt. 

Men innan jag fortsätter måste jag berätta om min dröm som jag hade inatt. Det var nämligen så här att jag, Jonna och Malin skulle till Afrika på någon form av studieresa/utbytesgrej. Detta kom vår naturkunskapslärare på och det var meningen att vi skulle åka nu på lördag och vara borta i två veckor. Ett hastigt beslut som visst var trevligt men samtidigt väldigt jobbigt för jag tyckte verkligen inte att jag hade tid att åka bort. Nästa vecka är det ju UF-kickoff, skolfoto ska tas, och veckan därefter är det älgjakt och nej, det gick bara inte. Men åka skulle vi så det var bara att börja packa och jag var så förtvivlad och visste inte hur jag skulle göra och så till slut vaknade jag. Och oj vilken lättnad det var. Men jag var allt förtvivlad ett bra tag efter jag vaknat också. Jag menar, skicka iväg oss på det där viset. Hualigen. 

Nej, psykologin väntar. 

Tjo så länge

1 kommentarer

Jonna

30 Sep 2011 07:57

HAHAHA! Helt underbart

Det kanske är så det är, att det är Afrika va ska till nästa år ? ;)

Kommentera

Publiceras ej