Förkylning i juletider

0kommentarer

Jaha, hej på er. Det var väl ett tag sen sist ja. Typ, sju dagar sen. Ungefär så länge har jag varit förkyld också. Haft ont i halsen, hostat till mig träningsvärk i magen och snytit sönder näsan. Så den blivit så där härligt öm ni vet. Annars har jag varit på julmässa med vårt företag också. Det gick mycket bra och som ett resultat på den ska vi ha kundmöte i morgon. Tjoho! 

Annars har jag varit hemma från skolan både idag och igår, på grund av sjukdom, extremt välbehövligt och grymt skönt. Det var längesen jag inte gjorde någonting överhuvudtaget. I morgon ska jag dock tillbaka till skolan och sen hoppas jag det blir någon ordning på den här gudsförgätna bloggen. Ni hänger ju fast som iglar trots att jag är den mest inaktiva, så kallade, bloggaren någonsin.

Nu så, det var mitt för dagen.
Ha en fortsatt trevlig kväll folks

Kommentera

Publiceras ej