Fast and furious och aliens i vår trädgård

0kommentarer

Jaha, jag vet inte riktigt vart jag ska börja. En detaljbeskrivning av helgen är väl lite överskattat och inte så lite ointressant heller. Men en liten lista kan ni få i alla fall. Here it comes:

* Fast and furiousmaraton med 4 filmer hemma och en på bio. Så nu är jag ju såld på Vin Diesel och Paul Walker för ett tag framöver. Taken skulle jag bland annat kunna tänka mig att se.  
* Firande av mormors födelsedag i efterskott, blev en tur till stället där hon föddes och inte varit till sen hon var 10. Intressant, ja, i 20 min sen kunde jag ha åkt hem. Men nä!
* En sväng till Stockholm och hämtade bord, övningskörde även till Fagersta med släpvagn under denna tur. Spännande. 
* Läst ut Inspärrad om och av Teresa Cooper. Hemskt bra.
* Ja och hela helgen har jag ju tillbringat med världens bästa pojkvän, förstås! 

Idag har jag räknat ut att om jag har tur så är det bara en riktig gympalektion kvar för min del vilket jag ju inte fällde allt för många tårar för, sen har jag spelat lite piano med esteterna, joggat en tur, gjort ett tappert med bokanalysen till svenskan och krypit runt i gräset på jakt efter den fulaste varelse jag någonsin sett. Skåda här nedan.





Alltså, vad fan är det för något? Jag tycker mig se vissa likheter med de här filurerna från Men in black, kanske en av dem som förvirrat bort sig och hamnat i vår trädgård. För den flög faktiskt också.


Kommentera

Publiceras ej