Brace

0kommentarer

Varför ska nästan hälften av upplevelsen vid olika events vara så otroligt beroende av vädret? Visst är det tråkigt. Anledningen till att jag nämner det är att det regnar i omgångar, är kallt och allmänt grått ute idag, och så ska det vara bal. Tråkigt. Mycket tråkigt. Så jag undrar hur det blir med fotografering och kortege och allt det där. Hm.

Ja, sen var jag till käkkirurgen igår också. Den 4 december 2012 smäller det. Då hugger de av underkäken och flyttar den åt mig. Naaaajs. Fast först måste jag bestämma mig om jag vill ta risken att förlora lite känsel eller gå med ihoppressade käkar i 6 veckor och endast leva på puré, ovispad grädde och blaskig soppa. Det känns lite jobbigt faktiskt. Men vad gör man. Ska man bli fin får man lida pin. Först och främst ska jag dit igen i augusti och ta bort en visdomstand som är i vägen, tydligen. Men det blir nog fint. Det känns som jag har gjort det mesta snart. Eller gjort, varit med om rättare sagt.

En klänning fick jag tag på också! Kan ni förstå. Är ni snälla kanske ni får se en bild sen, ni som inte ser mig under eftermiddagen idag. Vilka ni nu är..

Som jag har fattat det så kommer jag bli lik henne som sjöng med käkarna ihop på Idol. Fast, jag kommer ju inte kunna hantera det lika väl känner jag. Om jag nu väljer den metoden.



Kommentera

Publiceras ej