Misslyckande

0kommentarer

För några veckor sedan provade jag locka-håret-med-hjälp-av-folie-metoden på mina systrar, det blev mycket tjusigt och jag tänkte att; hm, det där måste jag prova på mig själv någon gång. Så då kände jag att en måndag så här i maj när jag ändå inte har så mycket att göra så slår jag till. Jag satte därför ambitiöst igång med arbetet att klippa/riva folieremsor och sedan försöka lista ut åt vilket håll jag skulle rulla håret på remsan samtidigt som jag kollar i spegeln. En timme senare såg jag ut som en alien och började tålmodigt vänta, tröttnade ur och blåste det sista torrt. Tog ur folien och fick till min förskräckelse se att resultatet inte alls blev så bra som jag tänkte mig. Snarare en korsning mellan Prince, en blond Ludacris och ett skatbo. Men jag är inte bitter, nu behöver jag inte prova det inför balen på fredag i alla fall. 





Kommentera

Publiceras ej