Finhet

2kommentarer

När jag läste det här inlägget från bloggen Niotillfem så blev jag alldeles tårögd och lycklig och glad för allt fint som görs. Enkla saker, men så fint. Så jag blev inspirerad och tänkte nämna de tre finaste sakerna som hänt mig den här veckan, gör lika om ni vill! Och länka, då blir jag glad!

* I måndags hade jag och Malin franska ensamma med Inger. Vi skrattade åt Ingers äventyr, pratade skit om andra lärare och sa att Inger var en Duracellkanin, då blev hon glad och det tyckte jag var fint. 

* Igår på vägen hem från Stockholm spelade jag, Malin, Torbjörn och Kristoffer fyrmanswhist i solnedgången. De som förlorade var sura, de som vann retade dem som förlorade och så skrattade vi jätte mycket tillsammans. SP-kärlek när den är som bäst.

* I morse när jag klädde på mig hörde katten att jag vaknat så han kom och kraffsade på dörren, jamade och ville in. Så jag släppte in honom och när jag skulle gå ner sprang han efter mig sen kom jag på att jag glömt något så då gick jag tillbaka till rummet och då vände han igen och så när jag gick ner kom han springandes efter mig och skyndade sig för att komma ner först. Det var lite fint på onsdagsmorgonen. 

2 kommentarer

Anonym

04 May 2011 23:00

sv;chokladätande är vad jag ägnar dagarna åt! fick även nyss veta att jag blitt kusin nu äntligen - så det kan ju inte vara annat än awesome! :D

Anonym

04 May 2011 23:00

sv;chokladätande är vad jag ägnar dagarna åt! fick även nyss veta att jag blitt kusin nu äntligen - så det kan ju inte vara annat än awesome! :D

Kommentera

Publiceras ej