Sleeping Beauty

0kommentarer

För stunden är jag sjukligt besatt av Go your own way - Fleetwood Mac, allt är Lisas fel. Har varit fast sen i lördags. Fy!

Jag har inte så mycket att säga heller för den delen. Jag är fortfarande sjukligt förvirrad av tidsomställningen, har inte vant mig vid att det fortfarande är ljust och klockan är kvart i åtta. Nej, det har inte riktigt kopplat än. Det är som när man ska sätta ihop ett flygplan med Johan och karlarna, man tror aldrig att det ska bli klart och de där förbaskade vingarna är bara tunga och djävliga och de kommer på aldrig på plats men så, plötsligt ramlar allting på plats och så behöver man inte bry sig mer om det. Hur händigt som helst. Ungefär så känns det nu, det har bara inte riktigt ramlat på plats än. 

Nej, nu spelar Robert Wells en jullåt, det var skamligt. Nu byter jag. Det blev inge bättre det heller. Ååååh jag behöver en ny spotifylista. Finns det inte en hemsida för sånt? En sida där det finns massa spotifylistor som man kan använda sig av. Jo det tror jag, måste undersökas. Nej, nu hitta jag en annan karl. Få se om han duger. Nej det gjorde han inte, det kan jag avgöra efter 14 sekunder. Nästa! 

Jösses, nu är det slut. Jag ska skona er från mig. 



Kommentera

Publiceras ej