Let it be me

0kommentarer

Jag läser en bok till engelskan som heter Before I fall, den är underbar och jag kan inte sluta läsa. Tror jag har tillbringat tre och en halvtimme med den i handen idag. Så nu är det inte så mycket kvar. Den handlar i alla fall om en tjej som dör i en bilolycka men som fortsätter att återuppleva samma dag hela tiden utan att "dö på riktigt" eller hur man ska säga. Så hon försöker att ändra på så mycket som möjligt och ändra på sig själv för att se om något hjälper. Jag ska snart börja på kapitel sju, sjunde dagen som hon upplever samma dag. Jag anar att det är den sista, så det ska bli riktigt spännande att se hur det slutar. Den är hur som helst skit bra och jag tycker att den som vill ska läsa den. 

Nu ska jag läsa lite bloggar sen tror jag det blir en kopp med varm oboy och så kan jag nog inte hålla mig från sista kapitlet... hihi!







Kommentera

Publiceras ej