Att vänja sig vid något nytt

1kommentarer

God morgon, jag och min bebis som nu mera har en strumpa (oanvänd) omkring sig har sovit mycket gott fram till klockan sex när den blev kinkig och började pipa som en tok. Det där måste ändras på för sådana där obehagliga uppvaknanden vill jag inte vara med om igen.

Hur som helst så tog jag reda på om det gick att blogga från den eller inte, och det gick inte, på den här portalen. Så att, nu finns jag här också. Pah, jag är h.o.p.p.l.ö.s. 

Nu måste jag kila för igår var jag lite försenad och det gillades inte av en herre i vit volvo, så då får jag väl cykla lite tidigare, då. Men som sagt, håll utkik på länken där uppe för rätt som det är dyker det upp något spännande.

Ciao

1 kommentarer

Amanda

14 Jun 2011 07:36

Hoppas du har sovit gott ändå då ;-)

Kommentera

Publiceras ej