Sommarplaner

0kommentarer

Gårkvällen avslutades med "The children of Huang Shi", några tårar, en cykeltur, dusch och så lite Norwegian wood innan jag slocknade. Visst har jag vänt på dygnet lite, men så blir det när man har all tid i världen. 

Idag åker jag till Järna en vända sen åker jag hem i morgon, träffar Jonna och Malin för lite Parisprat och på fredag drar jag och mamma till Norska kusten för några semesterdagar där. Underbart! Sen blir jag i hemma i ungefär två dagar och så följer jag med Johan och resten av landslaget till Polen på VM i två veckor. Och så kan man ju tro att det är slut där men nej ni, väl hemkommen från Polen ska jag fylla 18 ha kalas med Malin och sen dra till Paris med världens bästa flickor i några dagar! När vi sen kommer hem därifrån lyckliga och mätta på croisanter, macroner och sniglar får vi vila i fyra dagar och så börjar skolan igen. Helt sjukt vad tiden går fort men så här kommer alltså min sommar att rulla på så förvänta er inte allt för mycket av mig den närmaste månaden. 

Just för tillfället lyssnar jag på Ray LaMontagne och har kommit underfund med att jag önskar mig skivan Gossip in the grain i födelsedagspresent, ifall någon lämplig skulle läsa detta. 

Nu ska jag läsa ut Norwegian wood. 

Ha en bra dag folks

Kommentera

Publiceras ej