Lyckad kväll

0kommentarer

Gårdagen var en sån där underbar kväll som man bara kan ha med två samhällare som man dessutom är klasskamrat med. Men innan jag slängde mig på cykeln fick jag faktiskt med mig modern ner till älven och förvånansvärt nog så både doppade och tvättade vi oss båda två. Sen skyndade jag mig hem, svirade om och cyklade så jag vart alldeles svettig, mellanlandade hos Malin för ett glas vatten och sen åkte vi vidare till värdshuset där Jonna satt och väntade. Då blev det kramkalas, pizza, massa skitsnack och sen tog vi färden hem till Malin och så började allvaret. Och två timmar senare hade vi bokat fyrstjärnigt hotell för 800 spänn var för tre nätter, talat med hotels.com på telefon, klämt i oss varsin baoutastrut med glass och i princip skrattat ihjäl oss. En fin sammanfattning av en underbar kväll. Jag tycker om er så mycket flickor!

Sen blev ju inte kvällen sämre när jag och modern åkte hem över bron och jag skrek rätt ut när jag såg att solen höll på att gå ner. Det var sjukt vackert men innan jag fått upp telefonen och fått till allt rätt hade det allra finaste försvunnit, men jag tror ni fattar ungefär hur fint det var ändå.



Kommentera

Publiceras ej