Ett litet komplement 2

0kommentarer

Här kommer Juli - December

Juli
När jag och Malin inte satt i rabatterna och dödade myror låg jag mest i hängmattan och kippade efter luft, sen hade vi grillkväll vid Malins stuga med flickorna. Tre dagar innan startskottet gick blev jag även med dragen i tjejsimmet. Sen åkte vi till Finland och åt glass och såg Johan bli världsmästare.









Augusti
Jag och mamma for på semester till Varberg, jag fyllde sjutton och fick världens bästa presenter, det var trollbröllop och så började skolan.









September
I september var det höstmarknad och sminkparty, sen rätt som det var kom hösten. 





Oktober
I oktober firade jag och Johan 2 år, det var älgjakt, jag fick min första artikel publicerad i tidningen, vi hittade några gamla kameror och så var jag och mamma till Norrköping och såg på Chicago. Men det har jag tyvärr inga kort ifrån. 




November
I november hände inte så mycket, som det ser ut, men jag skrev i alla fall önskelistan då. 



December
I december for jag och Malin till Jonna på glögg och filmkväll, det var julshow och så blev det julafton med en mycket busig katt. Och så blev det nyår förstås, har inga bilder så jag tog mina favorit citat från kvällen.






Kommentera

Publiceras ej