Vrånghet

2kommentarer

Jag mottog precis mitt sjunde nej, eller åttonde om man räknar båda från svt. Gud så tråkigt. Jag tror det blir semester i tre veckor för min del. 

Tandställning har jag fått också. Som fan. Kan inte tugga, kan inte ens spotta riktigt. Gaaaaah. Världen är orättvis. Men ett par böcker fick jag med mig hem i alla fall. Boktjuven och Djävulsbibeln. Och ett nytt te, så det dricker jag nu. Mango smakar det. Fina grejjer. Nu ska jag se på One Tree Hill, och fan om det inte funkar.

2 kommentarer

Alexandra

14 Feb 2011 10:32

Tandställning är så väldigt mycket värt det. I början känns det såklart åt skogen, men man ser verkligen förbättring för varje månad. Man vänjer sig dessutom ganska snabbt. :)

Alexandra

14 Feb 2011 15:35

Btw, läste att du hade haft tandställning länge. Hade inte tänkt på det. Hur som haver, det är nog värt det hur länge man än plågas hos de där klant-tanterna i Mora. ;)

Kommentera

Publiceras ej