Until you got love

0kommentarer

Söndag idag, en bra söndag tycker jag. Så här har den sett ut:

* Blev väckt kring halv 9 av världens bästa pojkvän som pratar och tror att man lyssnar fast man egentligen inte gör det så väldigt noga. 
* Åt frukost och gick ut och grävde snökoja i ungefär en halvtimme. 
* Såg på Solsidan 
* Duschade och åkte till pappa en sväng
* Åt mat och såg på ännu mer Solsidan, fyra avsnitt tror jag? Tur att de bara är 20 min långa, annars hade det ju låtit illa. 
* Det blev kalas med massa gott eftersom Johans pappa fyller år idag
* Sen åkte jag hem med dalatrafik. Det kom två bussar, den ena var proppfull och den andra fick inte upp framdörren så vi fick gå på bak. Det var skoj. 
* Har hämtat in pjäxorna och ner med skidorna så nu är jag redo inför morgondagen i som ska tillbringas i Kläppen
* Nu ska jag svara på mail från min italienske vän och sen ska jag se på One Tree Hill. 

Fin dag

Kommentera

Publiceras ej