Pictures of people taking pictures

0kommentarer

Det blev inte ett avsnitt. Det blev fyra. Jag är så dålig på att slita mig från saker, inga medvetna val här inte. Och på tal om medvetna val så ligger jag så mycket efter med hälsofrämjande programmet, men det är ju så tråkigt. Det är bara lektionerna som är roliga. Gah, avskyrt.

Nu ska jag borsta tänderna och läsa lite, Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann är ett mycket bra sätt att avsluta dagen på måste jag säga.



Åh, tänk vår. Jag vill känna doften av vår nu, känna känslan i magen. Så där lycklig som man bara blir när fåglarna börjar kvittra igen och solen värmer i ansiktet. Att kunna öppna fönstret på kvällen och höra forsen tillsammans med fåglarna som säger god natt till varandra. Mmm, härliga tider.



Kommentera

Publiceras ej