Hålligång i skogen

0kommentarer

Hej, 

Under våren tar vi inte emot fler praktikanter. Vi försöker begränsa det under våren med anledning av att vi håller på att flytta till ett nytt hus samt att vi redan sagt ja till fler praktikanter under våren. 

Vänliga hälsningar 
Elisabeth

Elisabeth Bergkvist
gruppchef

SVT gävledala
791 25 Falun

Nehej! Som om jag inte förstod det första gången. Jises. 

För övrigt har jag haft en alldeles underbar helg och jag kommer sova så gott inatt. Ännu bättre hade det förstås varit om Johan legat bredvid mig, men så är det. Dagen har tillbringats hos pappa med mina kära systrar, bakat brownies, spelat Wii och åkt pulka. Och är man så aktiv på en söndag och heter Theres Johansson, ja då sover man gott i natt. Så det tänker jag göra nu. 

Hej da


Kommentera

Publiceras ej