Åter till röda rummet

0kommentarer

Under mitt besök i Vansbro hann jag även med att våldgästa Jonna i typ 5 minuter och springa in på, den i alla fall relativt nya, second hand butiken. Och ut därifrån kan man ju inte komma tomhänt, särskilt inte när alla böcker kostade 10kr st och dessa två godingar stod i bokhyllan. Åter till Cold Mountain måste jag ju läsa nu när jag sett filmen och nu är det ju även dags att läsa en klassiker på svenskan så jag tänkte dissa Villhelm Moberg och ta August Strindberg istället, och vad passar då inte bättre än Röda rummet. I morgon börjar årets bokrea också! Så jag tänkte ta mig en titt på någon bok av Haruki Murakami, eller Harukami som jag föredrar att kalla honom. Jag har hört ryktesväga att han ska vara en jävel att skriva, så det lär ju utforskas så klart. 



Och snälla, ignorera vänsterhanden.

Kommentera

Publiceras ej