30 december 2011

0kommentarer

Hallo världen, jag lever och till allas (åtminstone min) lycka är det äntligen minusgrader ute. Man blir ju lite less när det är 10 grader varmt samma månad som det var 30 grader kallt för ett år sen. Sånt gillar jag inte.

Hur som helst så är julen slut nu och jag har fått så mycket trevligt. Bland annat fem (!!) kokböcker och ett presentkort på bokhandeln i Malung som jag naturligtvis redan utnyttjat till fyra nya skönheter i min växande skara under taket. Jag räknade i förrgår och just nu ligger det på ungefär 242 stycken. (Man vet ju aldrig om man, ve och fasa, tappat bort någon eller så)

Året lider mot sitt slut också så jag tänkte göra en liten sammanfattning av vad jag ser framemot och vad mina mål ska bli 2012. 

Jag ser framemot:
* Studenten, fy fasiken så skönt det ska bli
* Flytta in i lägenhet med Johan, -''-
* Se vad som händer när det är dags för jordens undergång, jag kan inte riktigt hjälpa att jag tycker det ska bli spännande att se om det händer något överhuvudtaget. 

Ja sen har jag inte så mycket mer planerat

Mina mål 2012 är att:
* Bestämma mig för vad jag ska göra efter studenten
* Följa mitt hjärta oavsett vad andra tycker och säger
* Ha roligt
* Bli bättre på att ta tag i saker i tid

Ja det var nog det, det tillkommer säkert en massa men ungefär så ser det ut nu i alla fall.

Nu ska jag fortsätta med vad jag nu gör, 

Ha det gött

Kommentera

Publiceras ej