We're totally crazy

0kommentarer

Nationella provet från helvetet, trodde jag det skulle bli i morse, ganska övertygad var jag också. Att jag skulle ta med häftet med texter hade jag ju inte fattat och därför hade jag, officiellt, glömt det hemma, men jag vet faktiskt inte vart det är heller så det var då bra med det. Men när jag stod där på randen att ramla ner för stupet ja då plockade Jessica upp mig igen genom att ge mig ett annat häfte! Aaah, älskade älskade Jessica. Vad skulle jag göra utan dig? (inte genomlida de fruktansvärda gympapassen som du håller i.) Så nu är jag glad, relativt. 

Nu ska jag ta mig en cykeltur och inviga mina nya hurtkläder som införskaffades igår. Måste ju passa på i det fina vädret som är helt underbart. 



Tryck på bilden för källa




Kommentera

Publiceras ej