Nationella födelsedagen

0kommentarer

Jaha, och vem tror ni sitter på stolen, trippar på tårna och nästan kokar över av adrenalin för att bege sig till pelarsalen och skriva nationella prov i svenska B? Ja inte är det då jag i alla fall. Jag tror det hela kommer bli mycket spännande för sist jag skrev ett nationellt i svenska det var i nian, alltså två år sen. Och det gick ju bra, men nu. Gah, jag.vet.inte. 

Hur som helst så hade jag en kanondag igår, körde både till och hem från Borlänge, blev tutad på, gjorde jordens sämsta parkeringar och var allmänt missnöjd med min insats. Meen, det gick bra. Bilen är ju hel och Borlänge rullar fortfarande så, det är väl lugnt. I Borlänge fick jag även tag på lite presenter åt karln min för vet ni, idag fyller han 20!!!! GRATTIS ÄLSKLING PÅ FÖDELSEDAGEN!





Kommentera

Publiceras ej