Med olja på kinden

0kommentarer

Sen tio i morse har jag och modern plockat undan vintersaker, bytt däck på bilen, tvättat bilen samt lagt kött i marinad inför kvällens grillning, så att, nu är jag ganska kabba. Tänkte därför ta mig en dusch och fräscha till mig lite, skadar väl inte har jag en känsla av. 

Ikväll blir det alltså grillning och sen ska jag nog kika på 27 dresses som visas på fyran halv 10. Och för er som har tv4-film och tycker om att kika på film relativt sent så tycker jag att ni ska kolla på G.I. Jane kvart i elva ikväll med Demi Moore och Viggo Mortensen. Do it. 

Annars är jag ohälsosamt sugen på ett Canon EF 50mm f/1,8 II som jag tycker kan dimpa ner i vår brevlåda, typ, i morgon. Om det nu inte vore för att det i morgon är söndag och den lilla lilla detaljen att jag inte har några pengar att köpa objektivet för så låter det ju bra. Men i sommar, då jävlar. 


Kommentera

Publiceras ej