That's the way that I want it

1kommentarer

Jag har tagit på mig mjukiskläderna och laddar inför idol som kör igång om 25 minuter. Det är bra. Ska göra mig en kopp varm oboy och njuta av kvällen, känner mig redan trött faktiskt, det måste bero på att vi hade gympa idag. Gympan ja, den gick väl rätt okej, jag och Ida försökte nämligen bevisa att vi faktiskt kunde. Det gick, bra. Men jag gillar inte att vi är så många, jobbigare att visa vad man kan då. Tycker jag i alla fall. 

Annars lyssnar jag på John Mayer som är en av mina favoriter nu mer, jag gillar honom. Bra musik och vackra texter. Sen känner jag mig stolt som dammsög mitt rum idag, det var nog några månader sen sist är jag rädd. Haha, oh jag skäms. Det var verkligen dags nu, shopp sa det sen var det rent. Ganska praktiskt att ha litet rum ibland. 

Igår kväll spelade jag låten som jag ska sjunga på sången nästa gång för mamma, hon tyckte den var tråkig. Är jag tråkig då, som lyssnar på musiken och tycker det är bra? Jag tror jag är tråkig. Det är jag nog, tråkig. Det gör mig ingenting, för det trivs jag med.

Theres Tråkig Johansson

Nu ska jag göra den där oboyen och ringa upp till Karin och tigga mig skjuts till i morgon bitti. För i morgon åker jag till Borlänge och Johan och då vill jag inte ha cykeln stående kvar over there. Sen är det ju gött med skjuts också, det innebär en halvtimmes längre sovmorgon. Jaja, eftersom jag åker till Johan också så behöver ni ju inte räkna med så mycket från min sida i morgon kväll. För då ska jag njuta!

Ciao folks


1 kommentarer

Ponnysill

09 Sep 2010 14:57

hell yeah vi gjorde våra utmärkta insatser!

Kommentera

Publiceras ej