Sonatine

0kommentarer

Vi såg som sagt klart på Forrest Gump idag, jag grät. Vilken skräll. Men jag tror det gick ganska obemärkt förbi, beror på hur många som såg mina diskreta torkningar under ögonen. Hrm. Men annars är det en väldigt bra film tycker jag, lång och bra. 

Så vad ska jag hitta på idag då. Borde nog göra lite programhantering, men sen vet jag inte. Synd att jag har en förmåga att bli hemskt irriterad när jag håller på med det bara. Det är så otrevligt att förstöra en eftermiddag på grund av den. Kanske ska ta det i morgon bitti i stället. Vi får se. Eller på lördag  *blink blink* 

Snart är en av mina hårddiskar full också, måste införskaffa en extern annars kabbar den här stackarn ihop snart. I-landsproblem. 

Nej, jag ska hitta på något. 

Ciao så länge

Kommentera

Publiceras ej